مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 شهریور 1399 ساعت 06:352020-08-25اقتصادي

فارس من| شورای راهبری توسعه صنعت ماشین سازی تشکیل می شود


معاون امور صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت از تشکیل شورای راهبری توسعه صنعت ماشین سازی در آینده نزدیک خبر داد و گفت: توسعه زیرساخت های صنعتی با تکمیل زنجیره ارزش ماشین سازی میسر خواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، برخی کاربران سامانه فارس من با ثبت سوژه ای با عنوان  لزوم شناسایی مافیای واردات که مانع تولید داخل می شوند  خواستار حمایت دولت از داخلی سازی قطعات و تجهیزات صنعتی و همچنین مدیریت واردات و جلوگیری از قاچاق کالا به کشور شدند.

  در این خصوص مهدی صادقی نیارکی در نشست مشترک با اعضای انجمن ماشین سازان پلیمر ایران گفت: شورای راهبری توسعه صنعت ماشین سازی، سیاست گذاری و تکمیل زنجیره ارزش ماشین سازی را با هدف افزایش ارزش افزوده و توسعه زیر ساخت های صنعتی راهبری خواهد کرد.

وی توسعه صنعتی را مستلزم تقویت صنعت ماشین سازی در کشور عنوان کرد و گفت: اغلب کشورهای توسعه یافته با تکیه بر توانمندی های صنعتی و توسعه صنعت ساخت محور، مسیر صنعتی سازی را هموار کرده و امروز در زمره کشورهای صنعتی قرار دارند.

معاون امور صنایع وزارت صنعت تاکید کرد: با تشکیل شورای راهبری توسعه صنعت ماشین سازی می توان ریل گذاری توسعه صنعتی در کشور را کلید زد و با تدوین برنامه های راهبردی در این بخش، مشکلات و چالش های موجود در این صنعت را م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| شورای راهبری توسعه صنعت ماشین سازی تشکیل می شود

فارس من| شورای راهبری توسعه صنعت ماشین سازی تشکیل می شود